Sosyal Markadan Sosyal İşletmeye Doğru Giden Yol

Markanızı bir işletmeye doğru değişime geçirmeniz için neler yapabilirsiniz ve bunu nasıl yapabilirsiniz. Sorularla aşama aşama ilerleyelim.
-Müşteriler yönlendirme mi yoksa yardım mı arıyorlar?
-En değerli müşterileriniz kimlerdir ve neler paylaşırlar?
-Müşterileri kazanmak ve elinizde tutmak için sosyal medyayı nasıl kullanırsınız?
- Hangi fikirler dolaşımda ve müşterilerin ihtiyaçlarını daha iyi karşılamak ve uyum sağlamak için nasıl aktivite ve içerik oluşturulur?
-Bir müşterinin bakış açısını nasıl genişletebilir, değişen ihtiyaçlarının nasıl farkına varırsınız ve bu durumda organizasyonunuz bunu nasıl düzenler?
-Tüketicilerin nasıl birbiriyle etkileşim içinde olduğuna dair bir anlayış var mıdır?Bu zeka nasıl pazarlamacılık, hizmetler, ürünler ve diğer önemli iş girişimcilerini bilgilendirir?
-İşinizin şu andaki girişimlerini daha iyi müşteri deneyimleri getirmek için ve iç birlik ve iletişimi daha etkin bir bölüme dönüştürmek için nasıl büyütebilirsiniz?


CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder

Bizi Sosyal Ağlarda İzleyin